Menu
Home
Hemzy
?roty
Výlety
Návody
Katalogy ND
Schemata
Nový
GUESTBOOK
Stručně
20.09.2020, 08:27: ZAVŘENO... NAVŽDY (krf)

5.12.2008, 11:52: Mo?na nastane o?ivení mrtvýho webu :-) (krf)

29.11.2007, 21:29: Po roce a půl dorazili ve?kerý fotky (pozdě ale přece :-O ) aspon zavzpomínám na minulost (krf)

Top 5
- Kryt na Jawě z Babetty
- Opravy a upravy 350
- Elektrické schema VAPE
- Oprava výfuku
- Jawa 250 typ 559 Panelka
Anketa
Právě není aktuální žádná anketa!
Hledání
Credits

krf`s email
and
ICQ number 336150096


nic zajimavýho

Publication system by iSY.

Site designed by GeneratioNext

Odkazy
Jawa Týnec n/S
Jawamania
Jawa J. Kraft
Fichtlkrámek
náhradní díly
TK moto
Simson v Iglů

Jawa 50 typ 21
Autor: krf
samohyb fechtl
Počet přečtení: 1739

technické údaje: dvoudobý, vzduchem chlazený jednoválec o objemu 49,9 ccm a výkonu 2,6 kW (4,1 ps) při 6500 ot/min a při kompresním poměru 9,2:1. Maximální udávaná rychlost 60 Km/hod, skutečná 75 Km/hod o spotřebě 2,5 - 3,5 l/100 Km




Před 2 rokama koupil Franta od kámo?e fechtla. Stál tehdy 13oo,- a měl kiks v papírech (neboli mrtvý majitel). Tak blbeček sehnal papíry nové a geniálně v Máselově dílně přerazil čísla. Jezdil na výbornou. Akorát v půlce roku 2002 se Franta rozhoupal pro lehčí tůnink. Sehnal si starý válec. Vzal v práci firemní fortunu a začal brousit. Měl to hotový za jeden den a byl od hliníku zaprá?enej jako sněhulák. Válec pak odvezl na výbrus do Třebechovic. taky v práci si nechal od kolegy na soustruhu stočit hlavu a mezi setrváky koupil podkovu. V kombinaci s novými lo?isky jezdil fechtle jako nikdy. Akorát jednou večer ho při rychlé jízdě na druhý stupeň zadřel a zkur*il píst a tak musel Franta do motoru vstadit původní ji? vytahaný válec... Zatím je s ním spokojen.
18.4.2004 Začalo teplo a opravený pionýr začal zase lítat jako ďábel... Tahá je?tě líp ne? předtím...

momentálně je pajonýr v krabici a nepojízdný



Fotogalerie
Autor     krf
Text




TISK






Přidat váš názor
Číst všechny názory


[CNW:Counter]